mandag 9. mai 2016

Utgivelse, oppdateringer og boktips.

Boken
"Turen jeg aldri glemmer."
Kjære leser!

Det har gått noen uker siden siste oppdatering her på ULFF-blogger, og mye har skjedd siden sist. For min egen del så har jo boken Turen jeg aldri glemmer som jeg er medforfatter i kommet ut på forlaget Cappelen Damm, jeg har fortalt mye om det på min egen personlige blogg, men jeg har selvsagt også omtalt boken på mitt nettområde hos ULFF. Jeg syntes det var en stor begivenhet, og det er helt klart at siden det var en ganske sterk virkelighetshistorie, så syntes jeg jo at det var det ekstra spennende!

Det er ikke bare meg som har oppdatert nettsiden med nye tekster og presentasjoner, vi har medlemmer som stadig sender inn noe. Det er alltid fint å få oppdatert seg litt. Jeg har likevel sett enkelte nettpresentasjoner som har detaljer som jeg vet ikke stemmer lenger, men jeg kan ikke gjøre noe med det uten at medlemmet selv sender inn en oppdatering.


Jeg tenkte forresten at jeg ville tipse deg om en bok for de yngste forfatterspirene, så hvis du kjenner barn og ungdom som skriver, så kan du jo be dem ta en titt på boken Skriv genialt, av Eldrid Johansen og Steffen R. M. Sørum, utgitt på Aschehoug forlag i 2016. Jeg har ikke lest denne boken selv, kun omtalen på internett. Vi tar gjerne imot dine synspunkter her på bloggen, hvis du har lest denne boken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar