torsdag 7. april 2016

Utgivelse - snart din tur?

Kjære leser!

Jeg har ikke lagt ut nytt på ULFF-blogger siden begynnelsen av påsken, men tiden går fort! For flere måneder siden
fortalte jeg at en av mine historier var antatt i en bok.  Boken Turen jeg aldri glemmer, med Aleksander Gamme som utgiver kommer ut i disse dager. Jeg ser at boken ligger ute i flere nettbutikker allerede, og kanskje finner du den i bokhandelen også. Tenkte jeg skulle innom et sted og spørre etter den i morgen, bare fordi jeg er litt nysgjerrig.

I denne boken som utgis nå, er jeg medforfatter i mye større grad enn det jeg har vært tidligere, og teksten min "Utfordrende ferie på hesteryggen."  er på hele tolv sider inkludert flere bilder. Dette er en virkelighetshistorie, så jeg er spent på hvordan teksten gjør seg i boken, selv om jeg selvsagt har sett utkastet til min egen historie. Jeg skulle få boken tilsendt, og den et par dager forsinket, men kommer nok ganske snart. Når det gjelder selve historien, så er det en tekst jeg har arbeidet mye med, og har et nært og personlig forhold til. Jeg er superglad for at den endelig ble antatt og utgitt, og i tillegg av et så stort forlag som Cappelen Damm er, og med en så profilert utgiver. Jeg har også fortalt om boken i blogginnlegget Medforfatter i bok: Turen jeg aldri glemmer!min egen blogg, om du vil titte.

Det kan godt hende du synes jeg prater mye om bokprosjektet jeg har deltatt i, og det har virkelig vært en spennende reise! Som sagt er jeg jo bare medforfatter, men føler sterkt at jeg har min plass i det felleskapet en slik bok er!
Til deg som er skribent vil jeg så gjerne forsøke å motivere og inspirere litt. Ikke gi deg! Snart er det sikkert din tur!

Det har som tidligere nevnt ikke vært så lett å følge opp alle ting i ULFF i denne perioden, men tilsendte medlemstekster har selvsagt blitt lagt ut på nettsiden som vanlig, og henvendelser besvart og ivaretatt. Har du oppdateringer til nettområdet ditt i ULFF, så send dem gjerne inn! I og med at boken jeg er med i nå utgis og mitt arbeid der er ferdig, er jeg nå på full fart tilbake i større grad hos skribentforeningen ULFF igjen!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar